Pro-mimato

POJMOVNIK ZA AUTO PRESVLAKE

  1. GODINA PROIZVODNJE

Modeli automobila često imaju 'facelifting', odnosno međuliniju, koja se može dosta razlikovati od početnog modela, pa nam je osim modela bitna i točna godina proizvodnje.

  1. OPREMA

Kod nekih marki (kao npr. VW) oprema je važna jer se po opremi razlikuju i sjedala (npr. kod VW kod istog modela automobila iz iste godine oprema comfortline/highline/sportline obično imaju različita prednja sjedala, i slično).

  1. BROJ VRATA

Bitno je točno odabrati broj vrata na automobilu. Ako ima 3 vrata, onda se šivaju dodatne rupe i prorezi na presvlakama za ručice za spuštanje naslona, a koje se ne nalaze u automobilIma s 4 (sedan/limuzina) ili 5 vrata (HB, karavan).

Što se tiče 4 ili 5 vrata, to je kod nekih modela bitno točno odabrati, i to najčešće ako u određenom modelu automobila postoje verzije i sedan i HB. Onda za modele kojima se pri otvaranju prtljažnika podiže i zadnje staklo odaberite 5 vrata (HB/Karavan/SW), a za one kojima se otvara samo prtljažnik, a zadnje staklo ostaje na mjestu, odaberite 4 vrata (sedan/limuzina).

  1. PREDNJA SJEDALA

Mogu biti obična, profilirana, sportska, ergonomska, avionska.

  1. STOLIĆI NA POLEĐINI PREDNJIH NASLONA

Stolići za putnike na stražnjim sjedalima najčešće se nalaze na poleđini prednjih sjedala, izgledaju kao mali avionski stolići za hranu, piće ili stvari koji se spuste ili podignu po potrebi.

  1. NASLONI ZA GLAVU

Oblik naslona za glavu na prednjim sjedalima morate pravilno odabrati pri naručivanju tipskih presvlaka šivanih po mjeri. Mogu biti RASKLOPNI nasloni za glavu (najčešće se pojavljuju kod Renaultovih modela). Oni se dakle mogu rasklapati, proširivati i skupljati ('sendvič' nasloni). AKTIVNI nasloni za glavu su oni koji se ne mogu u potpunosti izvaditi iz naslona sjedala, mogu se samo podešavati po visini. Dakle, kod šivanja i postavljanja presvlaka, mora se ostaviti velika rupa (sa čičkom) kako bi se presvlaka mogla navući preko tog naslona za glavu koji se ne može maknuti. Nasloni mogu i ulaziti u sjedalo. A mogu biti i OBIČNI nasloni za glavu.

Nasloni za glavu na stražnjim sjedalima mogu biti obični, utopni, aktivni, mogu ulaziti u sjedalo, mogu biti integrirani u naslon (spojeni s naslonom kao izbočenja na naslonu).

  1. DŽEPOVI NA POLEĐINI PREDNJIH NASLONA

Džepovi za stvari za putnike na stražnjim sjedalima, koji se nalaze na poleđini prednjih naslona mogu se sašiti od materijala za navlake, pa to treba naglasiti kod naručivanja.

  1. SUVOZAČEV NASLON SE PREKLAPA U STOLIĆ ZA VOZAČA

Kod dostavnih vozila ili monovolumena moguće je da se suvozačev naslon može u potpunosti spustiti, i postati stolić koji koristi vozač (dakle, na poleđini naslona je plastika, ponekad sa udubljenjima za čaše i slično).

  1. NASLON ZA RUKE

Prednji naslon za ruke (između vozača i suvozača) može biti konzolni (slobodnostojeći, nije vezan za sjedalo) ili može biti vezan za naslon sjedala (važno zbog montaže presvlake). Može biti presvučen materijalom ili plastičan.

Stražnji naslon ruke može biti na sredini naslona, može biti po cijeloj visini naslona, može imati otvor za skije, može imati držače za čaše. 

  1. PROREZ ZA TREĆI POJAS NA STRAŽNJEM NASLONU (NA PRESVLACI)

Pogledajte ima li treći pojas za putnike na stražnjem sjedalu (onaj za putnika u sredini). Ako ima, da li on izlazi iz naslona (onda se rupa mora ostaviti na presvlaci), ili taj pojas izlazi iza naslona ili je priključen na krov i slično (onda nas to ne zanima za presvlaku).

  1. POLEĐINA PREDNJIH NASLONA TVRDA (OD PLASTIKE)

Poleđina prednjih naslona može biti od materijala od kojeg je i ostatak sjedala, ali može biti i tvrda poleđina, na primjer od plastike. Taj dio se ne oblači u presvlaku, i ako je takva poleđina, morate odabrati tu opciju kod naručivanja.

  1. AIRBAG

Airbag (bočni zračni jastuci u prednjim naslonima) može biti sakriven ispod materijala naslona ili biti vidljiv kao plastični dio naslona.

  1. DJELJIVOST

Stražnji naslon i sjedalo mogu biti djeljivi na dva dijela ili tri dijela. I to na trećine, tako da je veći dio (2/3) iza vozača, ili iza suvozača, ili na polovine (1/2+1/2), ili na tri dijela (1/3+1/3+1/3). Dobro pogledati i sjedalo i naslon, posebno kod kombija (događa se da je suvozačevo sjedalo i naslon djeljivo, provjeriti sve).

  1. BOČNI STUPIĆI

Poneki modeli automobila dolaze u dvije varijante stražnjeg naslona, sa ili bez bočnih stupića.

  1. BROJ REDOVA

Broj redova sjedala gleda se tako da je prvi red onaj u kojem se nalaze vozač i suvozač, red iza njih je drugi red itd. Broj redova je često važan u kombijima, ali i poneki modeli automobila dolaze u dvije varijante, npr kada se nudi preklopni treći red sjedala u prtljažnom prostoru. Kada vozilo ima tri reda sjedala, ali presvlake se naručuju za dva reda, drugačije su od onih kada vozilo u originalu ima samo dva reda sjedala (zbog ručica za spuštanje naslona i pristupa trećem redu).

  1. ISOFIX

Isofix je sustav za pričvršćivanje dječjih sjedalica za sjedala vozila. Isofix može biti dio stražnjeg naslona, ili dio stražnjeg sjedala, ili se može nalaziti između naslona i sjedala, te se u tom slučaju ne trebaju ostavljati rupe na presvlaci. Isofix se ponekad može nalaziti i na prednjem suvozačevom sjedalu.

INFO
NAČINI PLAĆANJA
ebanking
virman
SIGURNOST KUPNJE JAMČE
Copyright 2019. Pro Mimato d.o.o.
Pro mimato d.o.o. Oranice 36, 10090 Zagreb, tel/fax: +385 1 3886 852. Upisan u registar Tr. suda u Zagrebu pod MBS: 080030408; OIB:21315367878; Ž-r: OTP banka d.d. HR122407000110654084; Iznos temeljnog kapitala 94.200,00 kn uplaćen u cijelosti. Članovi uprave: Mira Marić - direktor; Tomislav Marić - prokurist
Upisan u glavnu knjigu TS u Zagrebu pod brojem Tt-95/1956-2 od 12.01.1996 , usklađen sa društvenim Ugovorom od 19.11.1997.